juni 2013

Shopping for alle penga!

I gr var moren min og jeg p handletur for f tak i noen gardiner, bilder og annet snadder til soverommet mitt. Er godt ha en mor som kan kjre nr man er sliten etter en lang tur de tidligere dagene og ikke orker farte s mye. Om ett par dager er nok rommet ganske s mye mer ferdig enn det det har vrt en stund n. Gleder meg! I gr var det ganske varmt og fint ute, og skulle nske det var slik i dag ... Fikk plutselig lyst p noe godsaker i dag og dermed mtte jeg ut g til butikken i psende regnvr og vind, heldigvis var butikken bare 5 min unna men vt fra topp til t ble jeg alikevel. Yay! Hahaha, nei.. Var godt komme inn i varmen igjen med ferske blbr og bjrnebr, mens jeg sorterer alle de nye innkjpene mine fra Liverpool og Danmark turen med Cheerlaget. KansHa en flott kveld vikje det blir en outfit video senere ogs, hvem vet? Ha en flott kveld videre og nyt at det endelig er ferie! <3

Tolmodighetsprven

Da var vi alle trygt hjemme i Oslo igjen, etter en lang og annerledes reise til den rlige konkurransen Jamfest i Liverpoll. For gjre en veldig lang historie kort, s var det mye trafikk til Torp flyplass sist fredag bde pga ferie, hytid, veiarbeid og att p til en ulykke som forsinket bussen vres. Dette medfrte at vi 30 som satt p bussen nesten vurderte g av heller lpe de siste milene til flyplassen med koffert og hndbagasje p slep. Tanken la vi fort fra oss da dette ville sett veldig dumt ut og vi hadde nok ikke rekket flyet uansett, heller kanskje lenger tid ogs. Saken er at denne flybussen ikke direkte tilhrte Ryenair, noe som medfrte at om vi ikke hadde blitt stoppet i kontrollen av en sint eldre dame s hadde vi kunne lpt videre med bare hndbagasjen p tur, da vi ikke hadde rukket sjekke inn bagasjen, og akkuratt rukket spurte inn p flyet rett fr det lettet. Desverre lettet flyet uten oss 30 utverne og fikk beskjed om at neste fly gikk p mandagen etter, dvs etter konkurransen... Etter syv timer fikk vi frem en alternativ lsning som tilsvarte buss tilbake til oslo, nattbuss til danmark, dtid der nede som ble til frokost, shopping og lunsj, og deretter fly til Manchester og tilsutt to tog fr v var fremme i Liverpool.. Etter disse 30 timene med reise var vi alle utslitte, men stresset hadde svidt begynt...Laget hadde blitt delt opp i flere puljer for snike oss med p flere flyavganger, og da jeg var p den siste puljen rakk vi svidt dusje p hotellet fr vi mtte nrmest spurte ned til middag p en pizza resturang. Her mtte vi vente p maten i flere timer, og det endte med at romkameraten min og jeg mtte g for f litt svn fr den store dagen morgningen etter. Hadde bare sovet typ 2 timer det siste dgnet. Dagen etter rakk ogs vi som kom en dag forsent til Liverpool ett par timer med shopping, vi rakk nok ikke mer enn oppleve primemark, og titte innom ett par andre kjente butikker fr det var lunsj p hotellet og tid for stsje oss opp med drakt, glitter og slyfe. Tiden gikk fort og plutselig var det klar for lagbilde og oppvarming. Vi fikk ikke ta bilder der inne, men om et par uker skal nok bde bilder og video fra opptreden vre klar for bestilling, da skal dere f se! Gleder meg sykt til se selv, desverre var alle preget av reisen og lite svn, s det at vi fikk to fall og noen mistet tellingene var vel egentlig ikke helt utelukket i tankene. Men litt kjipt var det miste 1.plassen med 0,7 poeng.. Noe som tilsvarer ingenting.. Men men, keep smiling, selvom det var mye motgang, har vi alikevel kommet oss til konkurransen og noen av oss fikk kommet seg gjennom hele 4 land p under ett dgn, hvor kult er ikke det? (=

The easy daily

I det siste har jeg brukt en app som heter "daily" sm fungerer som en dagbok med dagens bilde, tekst og masse annet. Jeg kan bla ned gjennom dagene og se alt hva som har skjedd bare p mobilen! Det er vel nesten blitt en liten erstatning for bloggningen, da bloggen min rett og slett ble lagd for vre som et memory for my life p en mte. Vi mennesker tar oss gjerne bruk av de enkeleste metodene i hverdagen, og denne appen har gjort det mye enklere for meg huske ting, enn bruke bloggen. Men im soon back p fult, har bare tatt s mye tid med skole, skolearbeid, treninger og jobb at det enkleste var det beste for meg, dvs no blogg. Tiden flyr og p fredag er skolen ferdig og jeg sitter da p flybussen p vei til Liverpool med laget. OOOoo, det blir spennde, har aldri vrt der fr! Om dry en time er det p tide med enda en trening, etterfulgt av tur til byen med hele gjengen til Fridays. Blir kooos! <3

The champions are back

I gr var det summer open, dvs den siste konkurranse for alle cheerleadere denne sesongen. Det har vrt en god sesong for laget mitt, med mye hardt arbeid som resulterte i 3.plass p european open, 1.plass i nm og atter en gang 1.plass i grsdagens konk summer open! Er alltid like gy bli ropt opp under premieutdelingen som "the champions", men m innrmme at etter all treningen vi har hatt i det siste var det veldig godt komme hjem puste ut. I dag var det tilbake til matten vi skulle kjre showet p sommeravslutningen for klubben. Showet i dag gikk ikke like bra som i gr, grunnet skader og litt fravr fra noen av utverne, men show ble det i det minste.

its not only only, but but

"It`s not only only, but but" sa petter solberg for en del r siden p tv, og siden er blitt et morsomt sitat for unge mennesker rundt i landet. Og det er akkuratt slik jeg fler det n, det er absolutt ikke bare bare oppdatere bloggen hele tiden, men men.. Det er i hvertfall ikke det strste problemet et menneske kan komme over. Det blitt en stund siden forje innlegg, dvs rundt en mned siden ca. Og som vanlig har ting skjedd, haha. Vret har vrt veldig variert, alt fra regn til sol, kulde og varme. Da jeg heldigvis har det bedre fysisk med kroppen, s er jeg atter en gang tilbake for trene med laget igjen. I morgen allerede er det summer open, en konkurranse i brum og dagen etter er det sommershow for klubben. Det aller beste av alt er nok at vi reiser den 21. juni til Liverpool! S dagene denne mneden har gtt til masse treninger, venner, skole og m innrmme at jeg har blitt hekta p paradise hotell, selvom det absolutt ikke er det mest fornuftige programmet man kan se p.